• פרסומות

2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

נושאי רכב כלליים, כתבות ומאמרים מעולם הרכב, התייעצויות לפני רכישה ועוד.

2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי Ran » ב' ספטמבר 08, 2014 9:55 pm

[כתבה] "פיז'ו מרחיבה את היצע גרסאות ה-308 החדשה. צמד גרסאות ספורטיביות חדשות שמכונות "GT", יוצעו עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר או טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר. שתי הגרסאות הן מעין "ספורטיבית-ביניים", בדרך לדגם ה-308R שיהיה החזק ביותר במבחר וצפוי בתוך כשנה"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4568744,00.html

את האמת, ממש לא הייתי מתנגד לגרסת הדיזל, גם כוח וגם חיסכון.
נהג ותן לנהוג :psiflag:
היסטוריה: קסארה X 1.4 ידנית / 306 XT 1.6 אוטו' / C3 Picasso 1.4 ידנית / C4 SX 1.6 אוטו' / 407 SR 2.0 אוטו'/ C5 SX pack 2.0 אוטו' /DS3 1.6 THP ידנית / 3008 Premium pack 1.6 e-THP אוטו' / קקטוס 1.2 טורבו ידנית /
היום - 308GTI
סמל אישי של המשתמש
Ran
חבר מועדון PSI
חבר מועדון PSI
 
הודעות: 625
הצטרף: ש' פברואר 01, 2014 12:48 am
סוג הרכב: PEUGEOT 308 GTI

 

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי skitsa » ב' ספטמבר 08, 2014 10:03 pm

מצטרף להזמנה של הדיזל...
2 ליטר ידנית טורבו דיזל אחת בשבילי בבקשה!
בשביל הכיף צרפתיות...
בשביל הביזניס, עיצוב והקמת אתרים.
מוזמנים לבקר באתר http://www.asherbd.co.il
ובפייסבוק: https://www.facebook.com/asherBD
ובהדפסה על קנבס: http://www.canvas4all.co.il/
סמל אישי של המשתמש
skitsa
דרוש לחקירה
דרוש לחקירה
 
הודעות: 6477
הצטרף: ג' אפריל 13, 2010 3:59 am
מיקום: פתח תקווה

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי DSforever » ג' ספטמבר 09, 2014 5:07 am

יעשו לנו מחיר אם נסגור שלישיה? אין על טורבו דיזל בשרני :)
אוטו ידני הוא אוטו מבריק, כי אוטו ידני הוא ההיפך מאוטו מט :-)

סיטרואן AX10E 89
סיטרואן ZX Avantage 1.6 ידני 93'
סיטרואן ZX Avantage 1.6 ידני 95'
307 XR 1.6 אוטומטית 2002
307 X-Line 1.6 ידנית 2008
307 XSI ידנית 2006

פיז׳ו 208 1.2 מוגדשת 2016
סמל אישי של המשתמש
DSforever
משתמש מהיר ועצבני
משתמש מהיר ועצבני
 
הודעות: 1805
הצטרף: ב' דצמבר 13, 2010 12:02 am
מיקום: חיפה
סוג הרכב: פיז׳ו 208 1.6 טורבו-דיזל (2017)

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי Madriver » ג' ספטמבר 09, 2014 8:56 am

אפילו אני יקח את הדיזל

.Control, vision, determination
These are the three fundamental components... of the new generation race car driver
Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car
Okay?? Let's riiide
ALON-VTR כתב:חיים זה טיל מונחה אייפקס :)
סמל אישי של המשתמש
Madriver
חבר וועד מועדון PSI
חבר וועד מועדון PSI
 
הודעות: 12345
הצטרף: ג' אפריל 13, 2010 4:27 pm
סוג הרכב: 106RALLYE S2

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי smallars » ג' ספטמבר 09, 2014 9:56 am

אולי מישהו כאן מוכן להעשיר לי את הידע ולהסביר לי חוץ מקגמ יותר רציני איפה יש לדיזל עדיפות על מנוע בנזין ?
ואני מדבר מבחינת אספקט ספורטיבי לחלוטין, אני לא אקנה רכב עם 180 כוח בשביל לחשוב על הדלק.
סמל אישי של המשתמש
smallars
חבר מועדון PSI
חבר מועדון PSI
 
הודעות: 321
הצטרף: א' פברואר 12, 2012 12:12 pm
סוג הרכב: ידנית citroen c4 VTR 2007

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי DSforever » ג' ספטמבר 09, 2014 11:34 am

אם תקרא את הנתונים של שני הרכבים תראה גם שאמנם הדיזל מפיק ״רק״ 180 כס לעומת ה 200 וקצת של הבנזין, אבל בסלד נמוך יותר.הבנזין יהיה יותר ״תזזיתי״ בתגובות שלו, אבל הדיזל יגיב מהר יותר בתאוצות ביניים, ישמור על כוחו ביתר קלות ולדעתי החיסכון בצריכת דלק הוא בונוס מבורך. כשהנהג ארבע שעות באוטוסטרדה במהירות של 130 קמש ותצרוך תוך כדי כליטר דלק על כל 20-25 קמ, אתה תבין... (אלפא רומיאו ג׳ולייטה, 1.6 טורבו דיזל עם 105 כס בלבד וכ-32 קגמ שמופיעים במלואם כבר ב 1750 סלד...)
רכב טורבו דיזל עם נפח גדול ובשרני הוא פשוט נפלא. צריך לחוות כדי להבין.
אוטו ידני הוא אוטו מבריק, כי אוטו ידני הוא ההיפך מאוטו מט :-)

סיטרואן AX10E 89
סיטרואן ZX Avantage 1.6 ידני 93'
סיטרואן ZX Avantage 1.6 ידני 95'
307 XR 1.6 אוטומטית 2002
307 X-Line 1.6 ידנית 2008
307 XSI ידנית 2006

פיז׳ו 208 1.2 מוגדשת 2016
סמל אישי של המשתמש
DSforever
משתמש מהיר ועצבני
משתמש מהיר ועצבני
 
הודעות: 1805
הצטרף: ב' דצמבר 13, 2010 12:02 am
מיקום: חיפה
סוג הרכב: פיז׳ו 208 1.6 טורבו-דיזל (2017)

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי smallars » ג' ספטמבר 09, 2014 12:11 pm

אני לא אשכח שלפני כמה שנים , הייתי נוכח במפגש רכבים ענק ליד ראש העין(לא זכור לי שם המקום) ובדרך חזרה, עקפה אותי סיאט TDI שפשוט האיצה כמו רכבת עם ענן שחור מאחוריה, כזו תאוצה מימי לא ראיתי. אז כנראה שאכן מנועי דיזל עם טורבו יכולים לספק סחורה, אבל משום מה אני כאדם פרטי לא יודע אם הייתי הולך וקונה דיזל , רן, אתה שלא מזמן רכשת רכב, שקלת בכלל לקנות רכב דיזל כלשהו ?
סמל אישי של המשתמש
smallars
חבר מועדון PSI
חבר מועדון PSI
 
הודעות: 321
הצטרף: א' פברואר 12, 2012 12:12 pm
סוג הרכב: ידנית citroen c4 VTR 2007

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי DSforever » ג' ספטמבר 09, 2014 1:49 pm

אם אתה רוצה לראות רכב דיזל מוגדש אתה צריך ליסוע לאירופה. שם הדיזל שולט בשוק הרכב הפרטי. BMW סדרה 1, עם מנועי טורבו דיזל.. חלום של רכב שעולה שם כמו גולף דיזל. מעט יותר מהצרפתיות המקבילות. אותה אלפא שהזכרתי עולה פחות.
בארץ זה בעייתי יותר כי מערימים פה קשיים על מחזיקי רכב דיזל, ותוסיף לזה את התדמית השלילית של הרכבים הללו אצלנו... ירידת ערך מטורפת.

בעולם מושלם (מוטורית לפחות), טורבו דיזל הוא הבחירה הכי הגיונית ומהנה.
אוטו ידני הוא אוטו מבריק, כי אוטו ידני הוא ההיפך מאוטו מט :-)

סיטרואן AX10E 89
סיטרואן ZX Avantage 1.6 ידני 93'
סיטרואן ZX Avantage 1.6 ידני 95'
307 XR 1.6 אוטומטית 2002
307 X-Line 1.6 ידנית 2008
307 XSI ידנית 2006

פיז׳ו 208 1.2 מוגדשת 2016
סמל אישי של המשתמש
DSforever
משתמש מהיר ועצבני
משתמש מהיר ועצבני
 
הודעות: 1805
הצטרף: ב' דצמבר 13, 2010 12:02 am
מיקום: חיפה
סוג הרכב: פיז׳ו 208 1.6 טורבו-דיזל (2017)

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי skitsa » ג' ספטמבר 09, 2014 4:42 pm

Hp sales cars
Tourqe win races...
נתון האורווה במקרה הזה לא משחק תפקיד כמו נתון המומנט. במנועי דיזל מוגדשים אתה יכול להגיע בקלות למומנטים שאתה יכול רק לחלום עליהם במנועי בנזין. שלא לדבר על אורך חיים ועמידות המנוע (ראה ערך 700 אלף קילומטר בפיקסו שלי).
אני אשמח למנוע 2 ליטר דיזל מגרגר שמפיק מומנט של כ30 קגמ.
בשביל הכיף צרפתיות...
בשביל הביזניס, עיצוב והקמת אתרים.
מוזמנים לבקר באתר http://www.asherbd.co.il
ובפייסבוק: https://www.facebook.com/asherBD
ובהדפסה על קנבס: http://www.canvas4all.co.il/
סמל אישי של המשתמש
skitsa
דרוש לחקירה
דרוש לחקירה
 
הודעות: 6477
הצטרף: ג' אפריל 13, 2010 3:59 am
מיקום: פתח תקווה

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי Ran » ג' ספטמבר 09, 2014 7:22 pm

smallars כתב:אני לא אשכח שלפני כמה שנים , הייתי נוכח במפגש רכבים ענק ליד ראש העין(לא זכור לי שם המקום) ובדרך חזרה, עקפה אותי סיאט TDI שפשוט האיצה כמו רכבת עם ענן שחור מאחוריה, כזו תאוצה מימי לא ראיתי. אז כנראה שאכן מנועי דיזל עם טורבו יכולים לספק סחורה, אבל משום מה אני כאדם פרטי לא יודע אם הייתי הולך וקונה דיזל , רן, אתה שלא מזמן רכשת רכב, שקלת בכלל לקנות רכב דיזל כלשהו ?


אני מאוד אוהב דיזל חזקים וספורטיביים.
בהחלט חשבתי על דיזל עם ניחוח ספורטיבי. ולא פעם נכנסתי לאתר סיטרואן לקונפיגורטור ובניתי לי סי4 עם מנוע טורבו-דיזל עם 150 כ"ס ותיבה ידנית כמובן, אהה וגם ג'אנט 17 יפייפה. אבל לצערי לא ניתן היה להביאה לארץ, היום אולי כן כי המנוע הזה מגיע בסי4 פיקאסו החדשה.
בהחלט הייתי מזמין את גרסת הדיזל הספורטיבית, זה שילוב שקוסם לי מאוד, כי אחרי הכל היום-יום שלי הוא מהבית לעבודה וחזרה.
ואפרופו אירופה, כמי שחזר לא מזמן מנורבגיה, מפוצצת מרצדס/ב.מ.וו עם מנועי דיזל בשרניים, ידניות וסטיישן, המון סקודה אוקטביה vRS בגרסאות הסטיישן, אז נראה לי שגרסת הדיזל SW של ה308 הספורטיבית הזו תהייה להיט. הלוואי בארץ הקודש.
דרך אגב, הרכב שלי חוגג שנתיים בסוף החודש, ובחו"ל יש את גרסת הספורט שלו גם עם מנוע דיזל.
נהג ותן לנהוג :psiflag:
היסטוריה: קסארה X 1.4 ידנית / 306 XT 1.6 אוטו' / C3 Picasso 1.4 ידנית / C4 SX 1.6 אוטו' / 407 SR 2.0 אוטו'/ C5 SX pack 2.0 אוטו' /DS3 1.6 THP ידנית / 3008 Premium pack 1.6 e-THP אוטו' / קקטוס 1.2 טורבו ידנית /
היום - 308GTI
סמל אישי של המשתמש
Ran
חבר מועדון PSI
חבר מועדון PSI
 
הודעות: 625
הצטרף: ש' פברואר 01, 2014 12:48 am
סוג הרכב: PEUGEOT 308 GTI

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי שמר » ג' ספטמבר 09, 2014 8:04 pm

דיזל לא היה ולא יהיה בחיים ספורטיבי.
הוא מאפשר שיוט מהיר (בגלל זה זכה בלה-מאנס בלי בעיה) ונינוח אבל בכל כביש לא ישר תמצאו את עצמכם מקללים את ההאצה המוגבלת בסל"ד ואת תחושת המחנק מעבר לתחום הדינמי של המנוע.

רכיביו הפנימיים הכבדים של המנוע מונעים כל אפשרות מהתנהגות ספורטיבית. לא סתם זה המנוע התיקני בטרקטורים...

כן, נסעתי על דיזלים, אפילו חזקים (מעל 150 סוסים). זה נחמד, זה חזק, זה מאיץ טוב בתאוצות ביניים, זה חסכוני. הגעתי לכאן:

תמונה



ספורטיבי זה לא.
שמר
משתמש בתנועה
משתמש בתנועה
 
הודעות: 402
הצטרף: ד' אפריל 14, 2010 12:38 pm

הודעהעל ידי Madriver » ג' ספטמבר 09, 2014 8:05 pm

הסיאט שראית רחוקה מלהיות מקורית

.Control, vision, determination
These are the three fundamental components... of the new generation race car driver
Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car
Okay?? Let's riiide
ALON-VTR כתב:חיים זה טיל מונחה אייפקס :)
סמל אישי של המשתמש
Madriver
חבר וועד מועדון PSI
חבר וועד מועדון PSI
 
הודעות: 12345
הצטרף: ג' אפריל 13, 2010 4:27 pm
סוג הרכב: 106RALLYE S2

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי smallars » ד' ספטמבר 10, 2014 9:51 am

לי זכור שבצבא נסעתי פעם בקנגו דיזל, זה היה זוועה, זה הניסיון היחיד שהיה לי על רכב דיזל, ואולי בתור נוסע במוניות דיזל. אני לא מצליח גם לחבר דיזל למשהו ספורטיבי זה נראה לי שני עולמות שונים.
סמל אישי של המשתמש
smallars
חבר מועדון PSI
חבר מועדון PSI
 
הודעות: 321
הצטרף: א' פברואר 12, 2012 12:12 pm
סוג הרכב: ידנית citroen c4 VTR 2007

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי DSforever » ד' ספטמבר 10, 2014 10:15 am

יש הבדל גדול מאד בין מנוע של קנגו דיזל שמיועד לסחוב משאות ואין לו שום יומרה להיות ספורטיבי או מהנה לבין מנועים של רכבים כמו 118D של BMW וכדומה.. באירופה, כפי שכבר ציינו פה מספר פעמים, הרבה רכבים הם דיזל כיוון ששם משלמים פחות על רכב שמזהם פחות ומעריכים חיסכון בדלק. ביבשת הקלאסית גם גומאים מרחקים גדולים יותר ומחזיקים רכב פחות שנים.
החוויה שהיתה לי עם מספר רכבים פרטיים מונעי סולר ומוגדשים היתה מאד חיובית ומהנה, מעולם לא הורגשה בעיה של סחיבה, נהפוך הוא, התגובה היתה נפלאה, התאוצות יותר ממשביעות רצון וכל כניסה לתדלוק הוסיפה חיוך של ״דפקנו את המערכת״. הדבר היחידי שהעכיר היו המחשבות על ״למה רק אצלנו זה לא עובד״. אבל יש לציין שאנחנו מנסים לחקות את האמריקאים ואכן גם הם חובבי בנזין וגיר אוטומט... רק שאצלם הבנזין עולה חצי.

אבל.. בואו נשים את המונח ״ספורטיבי״ בצד. אלו לא רכבים בעלי יומרה ספורטיבית, אלו רכבים מאובזרים וחזקים יחסית לקטגוריה שלהם. בדיוק כמו ה 307 XSI ששווקה בארץ כספורטיבית, אבל באירופה קיימת גם בגרסאות חמש דלתות ואפילו עם מנוע דיזל. זו בסהכ רמת איבזור גבוהה יותר עם ניחוח ספורטיבי שעיקרו בפרטים חזותיים ומושבים משודרגים.

איך שלא יהיה, לא הייתי מתנגד לכזו 308 עם מנוע טורבו דיזל חזק וחסכוני... תרשמו אותי :)
אוטו ידני הוא אוטו מבריק, כי אוטו ידני הוא ההיפך מאוטו מט :-)

סיטרואן AX10E 89
סיטרואן ZX Avantage 1.6 ידני 93'
סיטרואן ZX Avantage 1.6 ידני 95'
307 XR 1.6 אוטומטית 2002
307 X-Line 1.6 ידנית 2008
307 XSI ידנית 2006

פיז׳ו 208 1.2 מוגדשת 2016
סמל אישי של המשתמש
DSforever
משתמש מהיר ועצבני
משתמש מהיר ועצבני
 
הודעות: 1805
הצטרף: ב' דצמבר 13, 2010 12:02 am
מיקום: חיפה
סוג הרכב: פיז׳ו 208 1.6 טורבו-דיזל (2017)

Re: 2 גרסאות ספורטיביות ל-308 החדשה (ועוד אחת בדרך)

הודעהעל ידי שמר » ד' ספטמבר 10, 2014 11:54 am

smallars כתב:לי זכור שבצבא נסעתי פעם בקנגו דיזל, זה היה זוועה, זה הניסיון היחיד שהיה לי על רכב דיזל, ואולי בתור נוסע במוניות דיזל. אני לא מצליח גם לחבר דיזל למשהו ספורטיבי זה נראה לי שני עולמות שונים.



אתה מערבב בין גרוטאה בת מאתיים עם מנוע טרקטור פרימיטיבי (65 סוסונים) לבין טורבו דיזל מסילה משותפת מודרני שהוא חיה חזקה ושונה בהרבה.
הבעייה בדיזל אינה חוסר כח (מומנט, ליתר דיוק), נהפוך הוא. הבעייה היא אופן העברת הכח.

יש מחלוקת גדולה מאוד לגבי זיהום האוויר שיוצר הדיזל. הוא אמנם מזהם פחות אבל החלקיקים הנפלטים רעילים יותר.
מנוע דיזל חדש ותקין כנראה יזהם פחות, אבל באופן ממוצע - ההנחה היא שרמת התחזוקה באירופה (הן של מיכלי הדלק אצל הספקים/תחנות הדלק והן של המכוניות עצמן) עדיפה על הנהוג בישראל, כמו גם הגיל הממוצע של הרכב (ככל שהרכב צעיר יותר הוא עומד בתקנים מחמירים יותר של זיהום אוויר, למיטב זכרוני יורו 5 הוא הסטנדרט היום באירופה) ולכן בארץ יש קנס על קניית רכב דיזל.

האירופאים לא משלמים פחות על סולר, נהפוך הוא. ליטר אחד סולר עולה מעט יותר מבנזין. החסכון מתבטא בצריכה לליטר. כיוון שהנסיעות באירופה ארוכות יותר בד"כ - זה משמעותי בסופו של יום.
שמר
משתמש בתנועה
משתמש בתנועה
 
הודעות: 402
הצטרף: ד' אפריל 14, 2010 12:38 pm

 
הבא

חזור אל פורום רכב כללי

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו 4 אורחים