
ביום שבו הורידו את הפורום בשביל לחדש אותו כתבתי תחת השם של אחי TMAIR306XSI לגבי נורות תקלה של הגיר שהתחילו לעבוד לאחר שטיפת מנוע שביצעי בביתי.
אז היום אחרי העבודה פתחתי את הרכיב הסוויטץ החשמלי הזה בשביל לבדוק למה הוא מדליק לי נורות אזהרה בלוח השעונים.
אז מים לא מצאתי שםאבל פסי הנחושת שבפנים היו נראים לא משהו.
יש מצב שהחומר ניקוי הכניס קצת לכלוך לשם ובגלל הנורות דלקו ואולי באמת מים שהתאדו והשאירו את הלכלוך.
בכל מקרה לקחתי חתיכת נייט לשט מספר 1000 שיש לי כאן בבית והעברתי ליטוש עדין על כל פסי הנחושת ברכיב.
מזל שיש לי כאן ספר היינס לרכב שלי שאחי קנה עוד בתקופת ה-XSIים שלו, היו שם כמה טיפים טובים.
ומזל שיש לי רקע טכני טוב בכדי שאדע שאפשר לדלק על כמה שלבים בפירוק ועדיין להגיע לפירוק נוח ומסודר.
לאחר ההרכבה מחדש של החלק עשיתי בדיקה לנורות בלוח השעונים והכל עובד פיקס כמו חדש.
אני אעלה כמה תמונות יותר מאוחר.
מקווה שיחזירו את השירשורים הישנים לפורום.