הגיר הפסיק לתפקד כהלכה (השני קופץ החוצה, שריקות מהגיר וכו') . לאחר בדיקה והחלפת השמן נראה כי הגיר "נטחן". הגיר הזה הוא גיר שנקנה כגיר מיבוא לפני כ 3 וחצי שנים והיה אמור להיות עם 2000 ק"מ בלבד, כנראה לא כך היה המצב בפועל.
לאור כך שבשלב זה אני לא מעוניין להשבית את הרכב אני רואה 3 אופציות ואשמח לדעתכם:
1. שיפוץ - ככה אוכל לדעת שאכן בוצעה עבודת חידוש. החיסרון, לדעתי עלויות גבוהות ולא ניתן לדעת מראש כמה תעלה העבודה, רק לאחר שהגיר כבר מפורק אצל המשפץ.
2. גיר מפירוק - כנראה יותר זול. החיסרון, אי אפשר לדעת מה מצבו בפועל
3. הסבה של XR למשהו חזק יותר = מנוע+גיר+מחשב מיבוא - יקר, מורכב, אבל יש פוטנציאל לחוויה מהנה יותר.

אשמח לדעתכם לאופציה העדיפה, המלצות לבעלי מקצוע/ספקי חלפים.
תודה!
נ.ב.
הרכב עבר כ 250k ק"מ, מתוכם כ 50k עם הגיר "מפירוק, חדש מרופא"
